Nähdään koulutusalustalla,
Victoria Ruotsalainen
P.S. Maksun jälkeen lähetän sinulle sähköpostiin kirjautumisohjeet ja ohjeet strategiapuhelusi varaamiseksi.
P.P.S. Jäikö jokin vielä pohdituttamaan? Tässä yleisimmät kysymykset ja vastaukset.
K: "Eikö nopeasti tekeminen johda hutilointiin ja heikkoon laatuun?"
Erittäin hyvä kysymys. Mutta nopeus ei kuitenkaan tarkoita kiirettä – vaan tarkkuutta, järjestelmällisyyttä ja ajanhallintaa. Maailman parhaat kilpailijat kehittävät suoritustaan samoja tekniikoita käyttämällä. He niittävät maailmanlaajuisesti pokaaleita ja ihailua täydellisyyttä hipovista kynsistään.
Kilpailuissa aikarajat ovat tiukat jopa kokeneille konkareille ja voiton vie se – joka tekee vähiten virheitä. Varaa virheisiin ei siis ole.
Siksi paljastan sinulle nämä kilpailijoiden käyttämät salaisuudet, jotta kehität tekniikkasi huippuun ja opetan sinut ajan seurannan sijaan hallitsemaan ajankäyttöäsi… ja sitä myöten tuloskin on siistimpi, ei sotkuisempi.
Sitä paitsi...
Asiakkaasi eivät maksa siitä, että "hinkutat" kynsiä jopa 2-4 tuntia. Asiakkaasi maksavat upeista kynsistä. Siksi poisttettuasi turhat "veivaukset", laatu pysyy priimana (tai jopa paranee) ja säästät valtavasti aikaa.
PLUS: Hitaus ei ole koskaan tae laadusta. Itse asiassa ylipitkät työskentelyajat johtuu 99 % valmennettavillani epävarmuudesta, haaveilusta tai epäjohdonmukaisesta työskentelystä – jotka kuluttavat aikaa ja hermoja.
Siksi "ilman kiireen tuntua" on lupaukseni. Puolitettujen palveluaikojen systeemillä pääset flow-tilaan, eikä se ole mitään hätäistä hosumista. Jatkossa sinä hallitset prosessia, eikä prosessi hallitse sinua.
K: "Minulla ei oikein olisi varaa tähän... kerrotko vielä, miten tienaan rahani takaisin?"
Käydäänpä tämä vielä läpi:
Jo 17 vuotta sitten opin kosmetologikoulussa – sinun tulee laskuttaa asiakkaalta vähintään 65 €/h, jotta palvelu kannattaa. Inflaation ym. “mukavan” johdosta vastaava summa on tilastokeskuksen mukaan nyt 80-90 €/h.
Jos teet 2 tunnin rakennehuollon 80 eurolla, tienaat (tietysti kuluistasi riippuen) hädintuskin minimipalkkaa, eikö niin?
Siksi tuskin haluat jatkaa tätä rallia seuraavat 5 vuotta...
Oppilaani lyhentävät aikojaan vähintään 30 min ja valtaosa tätäkin enemmän. Esimerkkinä: Jos nopeutat 1,5h palveluaikaa vaivaisella 15 minuutilla, ehdit ottaa yhden asiakkaan enemmän päivässä – se tarkoittaa, että tienaat 80 € palvelulla kurssin hinnan takaisin alle 1,5 työpäivässä. Ja sen jälkeen kaikki on puhdasta voittoa.
Paras osuus?
Sinun ei tarvitse pelätä asiakaskatoa hinnankorotusten takia. Kun pystyt tekemään jopa kaksi asiakasta samassa ajassa kuin ennen yhden – tulosi tuplaantuvat automaattisesti nykyhinnoillasi.
Siksi jokainen päivä maksaa sinulle turhaan rahaa, jos et kehitä työskentelyaikaasi. Menetät siis työtuloa joka ikinen päivä, kun jatkat tottumaasi tapaan. Tästä syystä koulutukseni hinta on pieni verrattuna menetettyihin tuloihisi.
K: En jaksaisi nyt käydä uutta koulutusta... pääseekö mukaan myöhemmin?
Ymmärrän toki tämän. MUTTA pari tärkeää huomiota:
1) Kynsiteknikon ura loppuu usein fyysisiin vaivoihin. Sen takia tämä koulutus on vähän kuin pelastusrengas ranteillesi ja niskahartiaseudullesi. Koska puolittamalla työskentelyaikasi voit vähentää fyysistä rasitusta jopa yli 50 %. Joten tämä on myös investointi omaan terveyteesi.
2) "En jaksaisi" -fiilis johtuu useimmiten tehottoman työskentelyn aiheuttamasta kuormituksesta. Kun lopetat turhan "säätämisen", työpäiväsi kevenevät sekä henkisesti että fyysisesti. Monet oppilaanikin kertovat kuinka 6 asiakkaan tekeminen nopeasti tuntuu itseasiassa kevyemmältä kuin 4 palveleminen hitaasti.
PLUS: Verkkokoulutus joustaa aikataulujesi mukaan. Sinun ei tarvitse matkustaa mihinkään. Katso yksi lyhyt 15 minuutin video asiakkaiden välissä tai vaikka illalla sohvan nurkassa.
K: "Mutta mitä jos asiakkaani haluavatkin juuri pitkän rentoutumishetken?"
Tämä pitää paikkansa erittäin harvoin.
Sillä nykypäivänä ihmiset arvostavat aikaansa yli kaiken. Kaikilla on nykyisin kiire koko ajan: on harrastukset, perhe, työt, kodinhoito...
Siksi 97 % maksukykyisistä asiakkaistasi rakastaa sinua, jos päästät heidät kotimatkalle upeilla kynsillä varustettuna esim. tunnissa kahden sijaan.
Unohtamatta...
Asiakkaille nopeus kertoo korkeasta ammattitaidosta ja pitkän kokemuksen tuomasta varmuudesta. Kun asiakkaasi pistävät merkille, että teet jopa parempaa jälkeä nopeammin... se herättää heissä enemmän luottamusta kuin epävarma ja hidas puurtaja (vaikka laatu olisikin sama).
Siksi voin taata, ettei kukaan vaihda sinua hitaampaan tekijään, kun sinä teet laatua nopeammin.
K: "Olen aina tehnyt tietyllä tavalla, kannattaako minun opetella enää uutta?"
Tykkään puhua suoraan. Ja uskon, että sinäkin arvostat sitä.
Siksi "olen aina tehnyt näin" on kallein sanomasi lausahdus. Kynsiala ottaa harppauksia eteenpäin joka vuosi. Siksi vanhoissa tavoissa roikkuminen pitää monen tulotason matalana.
Hyvät uutiset: En räjäytä kaikkea oppimaasi ja pakota sinua tekemään kynsiä täysin uudella tavalla, sillä tämä itseasiassa vain hidastaisi sinua.
Ei ole olemassa mitään "taikarutiinia”. Siksi autan sinua kehittämään nykyisestä työskentelytavastasi entistä vahvemman. Saat säilyttää kaiken toimivan, mutta pienillä muutoksilla työskentelet jatkossa jopa yli puolet nykyistä nopeammin ilman että laatusi kärsii.
Menetelmäni perustuu kilpailijoiden hyödyntämiin “salaisiin” tekniikoihin, joilla he varmistavat kilpa-areenalla parhaan mahdollisen suorituksen. Paketoin nämä salaisuudet puolitettujen palveluaikojen systeemiksi ja nyt autan salongissa työskenteleviä kynsiteknikoita, sillä uskon heidänkin ansaitsevan työskennellä nopeasti ja laadukkaasti.
Systeemini toimii ilman taikatemppuja kaikille, jotka sen vain päättävät opetella.